נתניהו: "גנץ לא יבצע את עסקת המאה כי הוא תלוי בטיבי": "אתם תקבעו"

    איתי גדסי 3 Comment on נתניהו: "גנץ לא יבצע את עסקת המאה כי הוא תלוי בטיבי": "אתם תקבעו"

    ראש הממשלה תקף את גנץ על גימגומו המדיני לגביי תוכנית המאה של נשיא ארה"ב, לדבריו "גנץ צריך לקבל אישור משלח, גרמן ובנוסף מטיבי ועודה, לכן זה לא יקרה". נתניהו הבהיר ברמיזה כי החלת הריבונות כולה תלויה בהצבעת הימין בקלפי, "צריך שכל הליכודניקים ייצאו להצביע"

    Prime Minister Benjamin Netanyahu speaks at the Likud party conference at the Convention Center in Jerusalem, on January 21, 2020, ahead of the Knesset elections. Photo by Olivier Fitoussi/Flash90 *** Local Caption *** ?????? ????? ????? ????? ??? ????? ??? ?????? ?????? ?????? צילום: פלאש 90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה נתניהו השתתף הערב (שלישי) בכנס בחירות של הליכוד בעיר בית שמש, נתניהו תקף את גנץ על גימגומו המדיני לגבי עסקת המאה של נשיא ארה"ב: "גנץ אומר שהוא מקבל את התכנית, אבל הוא מוסיף תוספת קטנטנה. הוא אומר: "אני אקבל את התכנית אבל רק בהסכמה, בהסכמה בינלאומית".

    "זאת אומרת שכל מה שאמרתי, הפלסטינים צריכים להסכים לזה, האו"ם צריך להסכים לזה, האיחוד האירופי צריך להסכים לזה", אמר נתניהו והוסיף, "אתם יודעים מי עוד צריך להסכים את זה? יעל גרמן, עופר שלח".

    נתניהו המשיך ותקף את התנהלות כחול לבן ואמר: "מי עוד צריך להסכים לזה? אחמד טיבי, גם הוא צריך להסכים עם זה. זה צריך לבוא בהסכמה והוא תלוי בזה. אחמד טיבי ואיימן עודה יסכימו להחלת החוק על יצהר ועל איתמר? נו באמת".

    נתניהו הבהיר כי בגלל אילוציו של גנץ, "גנץ לא יבצע את זה ואם זה יהיה תלוי בו ההזדמנות היסטורית שספק אם הייתה כמותה מאז 1948, מאז החלת העצמאות שלנו, ספק אם היה דבר כזה – הם לא יעשו את זה". הבהיר נתניהו.

    לדבריו, "אנחנו הליכוד לא ניתן להזדמנות הכבירה הזאת לחמוק מידינו. אנחנו הבאנו אותה ואנחנו כאן לממש אותה". אמר נתניהו אך הבהיר, כי בד בבד הכל תלוי בבחירות, "כדי להבטיח אותה, כדי להבטיח את הגבולות של ישראל, כדי להבטיח את העתיד של ישראל, אני צריך שהפעם כל חברי הליכוד, כל הליכודניקים, יצאו להצביע ויוציאו אחרים להצביע. הפעם מוציאים את כולם מהבית, לא מוותרים על אף אחד".



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      מר נתניהו המנהיג הגדול ביותר שהיה למדינתו
      כולם כולל כול עם ישראל צריך להצביע עבורך אתה טוב ביותר למדינתנו ולארצו השם איתך ואיתנו להציל אותנו מיד השמאלנים הריקים ומסוכנים

    2. 2

      לא ייאמן – איך מאחז העיניים הגדול בהיסטוריה האנושית;
      הופך תהליך מדיני, לאינטרס של הימין – כשהוא מאשים את לא אחרים מאשר השמאל שיתנגדו, ועוד מזהיר מפניהם.
      ויש כאן סאב טקסט ענק בקריאתו של ביבי (למבינים).

      מאחז עיניים מספר 1.
      מנהיגות 0.

    3. 1

      ברור במפלגת כחול לבן מספר הדירות כמספר האנשים
      במיוחד שלא לכולם יש חזון משותף יש ניגוד אינטרסים
      רק ביבי יכול אין מה לחפש מנהיג אחר שיעשה את העבודה